Reklamace

Vážený zákazníku, V nabídce společnosti Ptáček – velkoobchod jsou výhradně produkty renomovaných výrobců a dodavatelů, splňující všechny zákonné a další předpisy a normy. Na většinu výrobků se vztahuje odpovědnost za vady v délce dvou let, často však i více let podle charakteru výrobku a garancí dle záruky ze strany výrobce. Výjimkou jsou použité vzorky z Koupelnových studií, kde poskytujeme záruku 12 měsíců nebo např. nářadí.

I přes veškerou kontrolu při výrobě a přejímání zboží se mohou objevit ojedinělé vady výrobku – tyto řešíme v rámci reklamací. Při uplatnění reklamace je potřeba se obracet buď na servisní organizaci uvedenou v záručním listě nebo na příslušného prodejce na našich pobočkách.
Samotný proces reklamace se řídí Reklamačními řády, dle povahy uzavřené smlouvy, které najdete na všech našich pobočkách a současně je ke stažení (prohlédnutí na našem webu – níže).

Otevírací doba pro nahlášení reklamací
Pondělí - Pátek: 7:00 - 15:30 hod.

Naším cílem je spokojený zákazník – vstřícné, rychlé a korektní řešení reklamací je součástí naší obchodní politiky
Ptáček – velkoobchod a.s.

 

Přiložené soubory