Nové zákaznické centrum a změna tel. čísel

Změnili jsme telefonní čísla pevných linek a spustili nové zákaznické centrum Ptáček.

Nové zákaznické centrum a změna tel. čísel zveřejněno: 12. 11. 2019

V rámci modernizace ICT infrastruktury jsme provedli změnu a přečíslování čísel pevných linek na našich centrálách, všech krajských a vybraných menších pobočkách. Nová telefonní čísla budou zaslána všem registrovaným velkoobchodním zákazníkům, kterých se tato změna týká.

Pro všechny ostatní zákazníky prodejní sítě Koupelny Ptáček a velkoobchod Ptáček bude nově sloužit centrální zákaznické centrum. Zde získají základní informace a odpovědi na nejčastější dotazy ohledně zboží, služeb a provozních informací.

Provoz zákaznického centra je zajišťován v pracovních dnech od 7 do 18 hodin.

Pro zákazníky sítě Koupelny Ptáček je zavedena infolinka 840 100 140.
Pro všechny záležitosti týkající se společnosti Ptáček - velkoobchod, a.s. a sítě našich Instalatércenter mohou zákazníci využívat linku 840 100 240.

Věříme, že tento dílčí krok opět pomůže vylepšit náš zákaznický servis a pomůže všem našim zákazníkům.